Företagsresor - Kundresor Kundresor som ger resultat

Ge era kunder en oförglömlig upplevelse med en skräddarsydd kundresa. Specialresor erbjuder högkvalitativa resor anpassade efter ert företags behov och mål. Ta kundvård, nätverkande och långsiktiga relationer till nästa nivå.

Bygg starkare kundrelationer med minnesvärda kundresor

Ni har en fantastisk produkt eller tjänst och utmärkt kundservice, men hur sticker ni ut vad gäller kundvård? Hur skapar ni unika mervärden och hur visar ni exakt hur mycket ni uppskattar era kunder? Vi hjälper er bygga starkare relationer som gör skillnad.

En välplanerad kundresa skapar ett unikt tillfälle att fördjupa relationerna med era viktigaste kunder, inspirera och visa uppskattning. På Specialresor hjälper vi er att skapa minnesvärda upplevelser som stärker banden och ger mervärde både för er verksamhet och era kunder. En kundresa är inte bara en upplevelse, utan en investering i långsiktiga relationer. Där vi finns med er från idé till uppföljning och skräddarsyr varje del för att matcha era behov.

Vi erbjuder

  • Kreativa koncept och idéer som stämmer med ert varumärke och era mål.
  • Tids- och budgetplanering – vi hjälper er optimera resurserna och få ut det mesta av investeringen.
  • Praktisk planering och logistik – från resmål och boende till transport och aktiviteter.
  • Genomförande och koordinering av varje detalj för ett smidigt och framgångsrikt event.
  • Uppföljning för att utvärdera resultat och säkerställa att ni når era mål.

Låt oss hjälpa er att skapa kundresor som inspirerar, imponerar och bidrar till långsiktiga relationer. Med 30 års erfarenhet och ett starkt nätverk världen över ser vi till att varje detalj faller på plats och att resan blir precis så värdefull som ni önskar.

Referenser 

"Vi har arrangerat kundresor tillsammans med Specialresor sedan 2017. Samarbetet har varit jättebra, vi tar tillsammans fram resmål som vi tror passar och uppskattas av våra kunder. Specialresor har kunskapen och erfarenheten av att hitta de rätta lokala guldkornen och framförallt har de svensktalande guider som är fantastiska och som uppskattas väldigt mycket.

Att jobba med kundvård är viktigt för oss och dessa resor har visat sig vara väldigt värdefulla, man kommer närmare kunderna och får en mer personlig kontakt. Ett mervärde som alltid är viktigt men kanske speciellt i dessa tider." 

Eva Wistedt, Nordea Stockholm

Kontakt

Thomas Lindström thomas.lindstrom@special-resor.se
Marie Svensson MARIE@SPECIAL-RESOR.SE
Maria Wikström MARIA.WIKSTROM@SPECIAL-RESOR.SE