Kundresor som ger resultat

Ni har en fantastisk produkt eller tjänst och utmärkt kundservice, men hur sticker ni ut vad gäller kundvård? Hur skapar ni unika mervärden och hur visar ni exakt hur mycket ni uppskattar era kunder? Vi har sett effekten av kundresor under 25 års tid. Vi har på uppdrag av stora organisationer och bolag anordnat kundresor som har genererat såväl lojala och nöjda befintliga kunder som nya kunder och affärer. Detta är en mycket uppskattad form av kundvård till en låg kostnad.

Vi har resor anpassade till olika kundsegment:

- Era seniora kunder

- Era företagskunder

- Era sportintresserade kunder

Kontakta oss så berättar vi mer.


Exempel på kundresor vi har genomfört tidigare:

  • Ta med era seniora kunder på en resa med en unik kombination av vacker natur, fascinerande historia och intressanta städer. Upplev härliga Kroatien "Medelhavet som det en gång var".

  • Ta med era företagskunder på en lärorik resa till Dublin! En resa som kombinerar intressanta studiebesök hos drivna entreprenörer med att lära känna Dublin som stad!

  • Ta med era sportintresserade kunder på en aktiv resa och upplev fotboll eller andra evenemang i världsklass!

  • Vi har arrangerat kundresor tillsammans med Specialresor nu i 27 år! Detta är ett enkelt sätt att arbeta med kundvård, ett trevligt sätt att skapa nätverk, ett bra sätt att lära känna våra kunder – den personliga kontakten och mervärden är allt viktigare i dag för att få behålla kunden. Upplägget med allt från Informationsträffar på banken och reseprogrammen med lokala svensktalande guider är mycket uppskattat och Specialresor är duktiga att hitta intressanta sevärdheter i varje land som känns som det lilla extra.
    Eva Heidenborg, Chef Private Banking / Swedbank Uppsala
  • Vi har nu gjort fem stycken kundresor med Specialresor som arrangör sedan 2014. Vi och våra kunder är jättenöjda med allt, från reseinformationer som hålls hos oss på Swedbank till själva resan. Både programmet på resmålet, val av hotell, restauranger, utflykter, färdledare och svensktalande guider gör att kunderna ser dessa resor som en bonus att få åka med på. Kundvård är otroligt viktigt och här umgås vi från tidig morgon till sena kvällen, den personliga kontakten är svårslagen. Alla på Specialresor är otroligt kunniga och tillmötesgående under hela upplägget.
    Christina Larsson, ansvarig för kundresor / Swedbank Örebro
  • Vi har rest med Specialresor i över 25 år! Detta är verkligen ett bra sätt att arbeta med kundvård, ett mervärde som gör att vi knyter kunderna ännu närmare till banken. Hela upplägget uppskattas med allt från Informationsträffar på banken och reseprogrammen med intressanta sevärdheter och utflykter i varje land som alltid innehåller det lilla extra till våra kunders förtjusning, allt detta med Specialresors duktiga och trevliga personal.
    Stig Olsson, Marknadskoordinator / Westra Wermlands Sparbank
  • Vi arrangerar kundresor åt ca 65 olika bankkontor runt om i Sverige!
  • Flera fristående Sparbanker arrangerar kundresor med oss!